Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Yerbas | użytkownik

imię i nazwisko adresŁódź zarejestrowany26.12.2007 @18:26:56 ostatnio na stronie09.01.2012 @14:55:06

Moje zdjęcia mówią o mnie wszystko ... tylko trzeba je odpowiednio interpretować

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty80 komentarze797 posty na forum3

komputer / sprzęt
BODYSZKLARNIA w postaci czrnego aparatu i niestety czarnych obiektywów

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sylviska333    05.07.2008 @14:11:02
ok.dzieki za rade
~Betelgeza    01.07.2008 @21:46:42
dzięki za komentarze.
~gdzieQmojaQkura    29.06.2008 @14:24:44
szkoda ze az Łódź
pozdraviam.
_______
~artemis    29.06.2008 @11:23:30
dzięki
_______
"Są ludzie, którzy, chciałbym, aby cierpieli, ale nie cierpią.
Po prostu umierają i tyle."
~ceu    29.06.2008 @00:31:12
danke.
_______
I can't remember how this got started
But I can tell you exactly how it will end
~szwaja    28.06.2008 @21:29:09
o gustach sie niedyskutuje
~Picu    28.06.2008 @20:32:33
ja wychodzę z założenia że nie pisze tylko dla poetów, a inni nie robią zdjęc tylko dla fotografów...
_______
Myślę pięknie - piszę pięknie ! Myślę brzydko - piszę brzydko !
~Picu    28.06.2008 @20:23:52
poezja bardziej sposób na radzenie sobie z dniem...
z fotografią "oko w oko" nie miałem dużo wspólnego ale pracuje jako grafik więc poniekąd jakieś pojęcie mam.

Pozdrawiam.

_______
Myślę pięknie - piszę pięknie ! Myślę brzydko - piszę brzydko !
~ejdzii    22.06.2008 @10:03:06
ale żeś się rozpisał ;P
_______
“Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.” - Robert Bresson

zapraszam.
~aniatch    21.06.2008 @23:10:02
dzięki za pouczający komentarz z uwagą na przyszłość :D
_______
Czasem się załamuje jak patrze na to jak jest
~GirlFromMoon    19.06.2008 @17:13:15
dziękuje
_______
Dead Girls Don't Cry...
~danisz    18.06.2008 @17:57:49
we will see

pozdrawiam
~ceu    17.06.2008 @22:29:26
będą. dziękuję bardzo.
_______
I can't remember how this got started
But I can tell you exactly how it will end
~danisz    17.06.2008 @18:14:46


uwielbiam pkp, mimo iż nie fotografiue...chociaz ..coś tam by sie znalazło...
~yourdreamer    17.06.2008 @08:02:08
Nerwowo podchodzisz do tego.

Dla ciebie to bóstwo.
Dla mnie to czysta rozrywka.
~yourdreamer    16.06.2008 @23:17:58
lubisz sie wtracac, widze.


zawsze musisz mowic ostatnie slowo, co nie?
~ratatujj    16.06.2008 @23:13:01
?
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~icingpig    16.06.2008 @22:47:10
koniec stop. :D
~icingpig    16.06.2008 @21:55:05
trudno. każdy ma inny gust. ma prawo Ci się nie podobać.
~icingpig    16.06.2008 @21:49:06
to nie jest trawa.
to jest sianko.
!
~PZF    14.06.2008 @22:19:03
dziekuje za komentarz i obserwacje...
~sylviska333    14.06.2008 @22:05:38
heh dziekuje
ja lubie takie kolejowe(jak u Ciebie), wlasnie musze sie gdzies wybrac i porobic takie :D
~sylviska333    14.06.2008 @22:02:13
miło:D
~Yerbas    14.06.2008 @09:22:45
.
_______
....
~klusek17    10.06.2008 @22:11:55
Dziękuje za komentarz
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt